Inte många knop idag.

Jag hade väl tänkt att vi iallafall skulle ta oss utanför dörren idag men så blev inte fallet. Alexander ville först hälsa på en kompis men dom var inte hemma, sen hade han ett önskemål att fara och bada men jag är inte riktigt redo att fara med bägge två när ingen av dom kan simma. Jag hade kunnat ringa och höra om nån ville följa men det blev inte så.
Istället blev det en innedag där båda barnen sovit lunch i typ två timmar, jag har sett "Teen mom 2" maraton på mtv, Alexander har bara sprungit runt i kallingar heeela dan, barnkanalen har gått varm och lördagsgodiset har tagit slut. Jaja, nya tag imorgon. Då ska Nova firas och det ska hinnas med en sväng på julskyltningen.
Var igår och fick snosa lite på Novas lillasyster Freja. Man glömmer hur himla små dom är! 
Jag och Maria har haft Freja som vårat pilotprojekt och sytt henne en babywrap hon kan ha i babyskyddet. Den var lite sne men inget man ser när den är på plats. Så det där lär vi sy fler gånger, har bara nå små grejer som ska finslipas. 

Nä fånga in barnen och borsta nå tänder kanske.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0