Omgång nr 2

Det här hade jag väl kunnat räkna ut med lilltån,men jag hade ett litet hopp igår att vi skulle få umgås med folk igen och att jag skulle få fara på jobbet och barnen på förskolan I veckan. Men icket. 
Hardy har snurrat runt som fan hela natten så det blev inte så många timmars sömn. På morgonen så kom dom små prickarna. Jaha, bara att eingavtill jobbet och byta VAB barn då.
Det är ju lika att få det bortstökat men så himla typiskt att det skulle hända nu medan Ludde befinner sig i Norge och krigar. Han kommer hem på torsdag, så på fredag vet jag en mamma som tänkt fara iväg på stan en sväng. Alldeles själv!
Stackarn har mycket mera prickar än vad Alexander hade. Än är han inte så värst brydd och jag hoppas att det håller i sig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0