Möhippa!

I lördags var det dags för Emilies möhippa. Vi var 14 stycken snödräkt klädda brudar som stormade in vid 09:00 och överraskade henne i duschen. Minen var helt enkelt obetalbar, det bästa var när hon fick syn på sin syster som tagit sig upp från  Göteborg för att kunna vara med, jag lovar att inte ett öga var torrt.
Sen begav vi oss till Åberget där hon och dom som ville testa fick prova på firning nedför en klippa. Lunch ute och sen var det in i bilarna igen och mot Area 66 för lasergame. Mitt lag krossade dom andra, jag kan tyvärr inte ta på mig så mycket av äran utan det var tack vare våran lilla sniper Maria som alltid låg minst 1000 poäng före tvåan. Men det viktaga var väl att Emilie inte skulle vinna och uppdraget lyckades vi mycket bra med.
Sen bar det iväg ytterligare till Strand där Britta höll i ett träingspass och sen fick vi även prova på poledance med vanliga lösa pinnar, men det funkade lika bra.
Sen efter lite dusch och piff fick vi i oss pizza och Emilie fick svara på frågor som hennes blivande redan svarat på. Tror att hon prickade in 4 av 14.. :)
Till och med att vi var sju tappra som tog oss ut på en krogrunda där på kvällen. Det var sjukt längesen det hände. Kan ju säga att vi var bland dom äldre där men vad gjorde det, kul var det. Sen att vakterna på allstars är lite humorbefriade är ju lite tråkigt men det går inte att göra något åt tydligen...
Hade sån tur att Monica och Lasse befann sig i Uppsala under helgen så jag kunde låna deras lägenhet. Riktigt skönt att få sova ostört när man kommer hem kring 02:30.
söndan var lite seg men ändå inte värst och det var skönt. Man vill ju kunna halv fungera iallafall och inte bara ligga och tycka synd om sig i soffan.
Nä, en helt fantastisk dag och Emilie var tydligen väldigt nöjd och det är ju det som räknas.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0