Uppdaterad

Tog mig äntligen råd och tid (framförallt) i torsdags att uppdatera BH lådan. Efter två barn och BH:ar som var minst 10 år kändes det behövligt. Så tre nya och alla gamla i sopkorgen. Nästa gång jag får ny ork är det tros- och socklådan som ska fixas till. 

Idag är det min sovmorgon och kan jag somna om då? Självklart inte. Så jag slösurfar för att få ligga och dra mig ett tag iallafall. 

Hardy har haft en gormig natt. Snurrat fram och tillbaka helst velat ligga på min arm och när min arm har somnat och jag försökt dra bort den har han vaknat. Nu på morgonsidan kände jag att han var varm så det är säkert feber som spökar. Antat att det är vattkoppor som är på G, har som väntat dom sen Emilia fick. Det är både och, skönt att få göra bort det nu när dom är små och jag ändå är hemma men det hade kanske varit bättre om inte Ludde var borta under veckorna. Fast man vet inte hur dom reagerar, han kanske inte är brydd i dom. Får hoppas på det bästa helt enkelt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0