7 år senare

Äger jag en EGEN 100% på ågården plan 3!! Fy fan va glad jag blev när chefen ringde. 
Kommunen har haft massor med tjänster ute på arbetsförmedlingen så jag sökte 10 av dom tjänsterna. Jag har inte haft några större förhoppningar på att jag ska få nått eftersom jag har tänkt att det lär vara ett gäng med mera år än mig som söker.
Men så idag ringde telefonen och det står "ågården chefen" på displayen. Jag började le redan då för jag tänkte att det finns inte så mycket annat hon skulle kunna vela. Fattade inte riktigt först att jag hade fått den utan trodde att hon bara skulle kolla om jag fortfarande var intresserad men nu är papprerna på väg och från och med 1/10 kan jag stolt säga att jag äger en helt egen 100% och jag behöver inte fundera på vars jag ska jobba och hur länge jag ska få vara där. Sen att det blev på trean är ett stort plus, min älskade våning med dom bästa arbetskamraterna. Helt otroligt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0