Kaos i natten

När Hardy kom över inatt tog jag mitt täcke och la mig i hans rum. Kände att det behövdes efter en vecka själv med barnen. Släcker alla lampor och lägger mig på kudden. Vaknar vid 02:00 av att Alexander skriker och grinar inne på sitt rum, tänker att jag måste upp fort innan han väcker Hardy men eftersom det är blecksvart inne i rummet så hittar jag inte ut! Jag får lite lätt panik och går runt i rummet och försöker orientera mig, går in i leksaker och hyllor innan jag äntligen hittar dörren. Alexander har såklart redan hunnit in i vårat sovrum och väckt Hardy och Ludde så nu grinar bägge ungarna.
Fick ut han från sovrummet ganska snabbt. 
Då kan man ju fråga sigvad våran son ville så där mitt i natten, jo han ville ha sina bilgardiner som var i tvättstugan  (?!?!). Nämen visst!
Så han fick in dom på sitt rum, däremot så kände jag att klockan 02:00 på natten börjar jag INTE med att byta gardiner så dom fick hänga på en stol och sonen blev nöjd..
Skulle bra gärna vilja veta ibland vad som försigår i barnens huvud.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0