"Du ser inte så fräsch ut"

Vi tackar Maria för den ärliga kommentaren i fredags.

Lyckades dra på mig en riktig dagis förkylning dagarna innan vi for till Stockholm. Jag hade hoppet uppe att den skulle hinna försvinna innan vi for men på fredagen var den fortfarande kvar och snäppet värre. Sen blev jag inte direkt piggare av att gå runt på stan och gå runt på tjejmilen området i någon timme. Så när vi väl kom fram till hotellet fick jag panodil av Sussi så medan dom andra gick ut och kollade in stan i Solna låg jag på hotellrummet och tog det lugnt.
På lördan kändes det fortfarande snorigt och hostigt och jag var osäker på om jag skulle springa eller inte. Men när vi kom till området blev jag så peppad att jag kände, jag håller så länge jag håller. Känner jag att det inte funkar så får jag väl gå.
Tänkte först vid fem får jag gå, sen när jag kom dit var jag inte slut, vid sex får jag gå, jamen jag orkar ju fortfarande och när jag passerade sju så är det ju "bara" tre kvar så helt plötsligt var jag i mål. Jag kom in på 59:19 så jag är grymt nöjd med tanke på förutsättningarna, hade velat ha mindre tid men man måste orka också. 
Alla kom i mål och alla kände sig nöjda med tiden dom fick så jag vill påstå att vi hade ett lyckat lopp!
På kvällen gick vi ut på Aifur medeltidsrestaurang och åt. Skit rolig upplevelse, kan varmt rekommendera det. Man blir lite slut i huvet efter någon timme eftersom det är mycket ljud men shit va bra mat. Ja Marias efterrätt var ingen hit (jätte äcklig faktiskt) men annars var allt riktigt bra!
Söndan spöregnade det hela dan. Vi hade tänkt ta oss till Kaknästornet och fika men struntade i det och hängde på stan istället där man kunde hålla sig under tak.
Har haft en riktigt härlig helg med 4 härliga brudar. Det här borde vi göra nästa år också!!


Tro det eller ej men detta är toakön (!!) Kan ju säga att vi inte väntade på våran tur...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0