218 091 steg senare...

Vann steg tävlingen :) Snittade 16 776 steg per dag. Man blir som lite besatt. Så nu ska vi bara planera in när jag ska få min middag :)
Hade tänkt vila nu under helgen och ta tag i livet på måndag (känns som om jag har hört frasen förut)

I onsdag blev det bio. Filmen var bra men dom hade plockat bort ganska mycket utav boken. Men den var ju redan 2,30 lång så dom hade nog inte kunnat ta med så mycket mer. Hann förbi Ida och Birger en sväng efteråt för en te. For och kikade på deras blivande lägenhet. Nu har jag lärt mig hitta lite bättre i Lule i alla fall :) Har inte världens bästa lokalsinne. Men jag klarar mig ju ;)

Igår blev det storstädning av lägenheten vilket verkligen behövdes. Sen for jag och Maria till dollar store och handlade till stugan, senare på dan blev det palt hos farmor med alla kusinerna. Har kommit fram till att det är nog dags för farmor att skaffa sig ett större bord för om nån mer skaffar barn så blir det mycket trångt :)
Sen blev det bara en lugn tv kväll hos Maria. På vägen hem for jag och Ludde och köpte Ben & Jerry glass. Fy fan va gott det var :)

I helgen blir det jobb för hela slanten.

Sitter just nu och kollar på Ludde när han försöker smita undan från sina uppgifter ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0