Årets första glass

Det var mycket gott. ja, jag vet att jag sa att jag skulle vara nyttig. Men vissa saker är värt att rucka på ;) Blev grymt sugen när jag pratade med Heli och dom hade ätit mjukglass. Så efter middan for jag, Ludde och Maria och tog oss varsin kulglass. Lite synd bara att dom inte hunnit he ut uteborden så man kunde sitta i solen och äta. Det hade gett sommarkänsla :)

Det har varit kanon väder idag. Så det blev en långpromenad och ett lång prat med Camilla (headset är min nya vän). Det var länge sen vi surrade så hon hängde med mig hela promenaden. Då är det nästan som om man har gått med nån. Mötte Catthis i bodforsen och det tog ett tag innan det kopplade. Stämde inte riktigt i hjärnan att hon skulle vara där och promenera. Men nu har man i alla fall skaffat sig en promenad kompis i morgon :)
Tycker att jag faktiskt har varit duktig i veckan och gått varje dag i minst en timma.  Får se hur länge det håller i sig.

Det blir tydligen loppis på lördag i pite. Jag, mamma och mormor ska i alla fall gå. Maria ville att vi skulle gå på stan men börsen säger nog mera loppis än klädaffärer. Är så tråkigt att gå på stan utan pengar för alltid hittar man nånting.

Ludde har lyckas låsa ut mig idag. Ja, jag skyller på han. Det blir så mycket enklare då. Sen att jag glömde nycklarna på bordet var en helt annan sak. Men han sa att han inte hade låst dörren men det var lite tungt att ta sig in. Så det var bara att ringa och be han ta sig hem. Tur att jag har en snäll karl som kommer hem fort. Hann ändå bli uttråkad i trapphuset :) Det krävs inte så mycket.



Efterlängtad




Uttråkad men ack så cool ;)


Min riddare på den blå hästen ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0