Avgiftning

Nu är det dags att ha socker avgiftning för fröken Ögren.Har till och med fått med mig Ludde så att vi för en gångs skull är synkade. Får se hur länge detta håller men vi siktar på en månad i alla fall. Och nej jag tänker inte skippa allt, fika kan jag ju fortfarande göra om någon fyller år, jag behöver ju bara inte trycka i mig ett helt kakpaket själv. Kan väl nöja mig med en eller två. Jajaj det är dags att hålla tummarna ;)

Jobbat exakt hela helgen. Jag och Maria hade pyjamasparty i lördags eftersom Robin och Ludde var i stugan och lekte och vi började sammtidigt på söndan. Maria har berättat om dom smarta bacillerna, som lyckas ta sig upp och öppna badrumsskåpet och sätta sig på tandborstarna. Det var nå nytt. Har aldrig hört om dom förut så nu är det dags att passa sig, kanske borde stoppa lås på badrumsskåpet. Vem vet?!

Idag blir det lunch på stan, sen fika med Ida och kanske Heli och senare ska jag vara barnvakt åt trollungarna.
Imorgon blir det klippning och lite färning. Det blir nog bra ska ni se.
Nä nu är det dags att engagera sig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0