Nu är hon här!

Malin har tagit sig till boden :) En snabb visit på typ 1½ vecka men ändå. Så det gäller att klämma ihop våra promenader och pratstunder. Tur att man var ledig i helgen ialla fall så det bli utgång. :)

Igår var det tjejkväll med Ida, Heli, Maria, malin och Petra. Mycket stolt över mig själv som inte köpte nånting. Jag vet att dom bara luras. Blev tydligen väldigt nedröstad i gardin frågan också. hade bara Petra på min sida. Men nn är det punkt i den frågan. ibland blir man helt enkelt dum tjurig bara för att :)
Sov över hos Ida och hade en film stund. Jag såg 1½ och Ida såg 2. Blev lite trött när klockan närmade sig två snåret :)
Sitter nu och kollar på när Ida springer runt och packar. Snart dags att dra sig in mot stan och ta en lunch, sen blir det en fika med Heli och ikväll har jag lyckas få med mig Ludde på promenad.

Har fått en ny dammsugare av mamma och pappa som inflyttningspresent (nått år försenad men ändå). Tydligen tyckte pappa att våran lät lite väl högt ;) Kan nog hålla med ;)

Ibland blir jag förvånad över mig själv att jag är så bra på att gissa. Vissa tar sig framåt här i livet eller hur var det nu?! ;)

Ps: Ida hälsar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0