Ofrivilligt April skämt.

Förlåt pappa!
Hade lejt pappa till att besikta min bil i morse klockan sju. När han kommer fram och knappar in regnr så står att ingen bil med det nr finns registrerat idag, så han går in och pratar med dom och tydligen skulle den inte besiktas förrän den 29 April. Ja ni det är inte lätt alltid att hålla koll på datumen.
Men jag är fan stensäker på att jag har läst 1 April på lappen. Så det var inte meningen. Men är ganska nöjd över att jag inte var ledig och for med den själv. Hade varit måttligt less på mig själv då.

Ja ni annars har det inte hänt så mycket mer under dagen. Varit första dan på jobbet idag och det har kännts bra. Var och hälsade på gamla gänget på Ågården. Lyckades till och med tajma in så bra så att Johanna kom med tårta :) Inte dåligt.

I kväll blir det stegjagning med Sandra :) Sen blir det nog bara sängen.

Ja ni det var min onsdag kväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0