Våren är på väg

Gud så skönt. Strålande sol ute och 7 plus i skuggan. Det känns att våren snart är på väg. Folket börjar krypa fram från hålorna nu :) Idag blir det en lång promenad innan jobbet och surr med Malin. Snart är hon också på väg, bara en vecka kvar. Då blir det broarna  runt och rödberget antar jag. Det är så bra att hon kommer hem och rastar mig nångång per år.

Igår blev man nyfrisserad och fick höra lite skvaller. Alltid lika spännande med en mindre stad :)
Sen på kvällen blev det filmkväll med Ida och Heli. Mycket mystisk film. Haute Tention (tror att den hette så) den hade potenial men dom sabbade det på slutet. Jaj det var mycket blod om int annat ;)

Har än inte lyckas byta bort valborgskvällen. Det hade varit så skönt att slippa jobba då och kunna vara hemma och grilla i stället och umgås. Jag får väl hålla tummarna att nån snäll själ inte har nånting för sig och känner för att jobba kväll. Man kan ju alltid hoppas.

I helgen blir det mest troligt en sväng till Pite och gratta morfar och sen på kvällen kanske lite dricka hos Sandra och Dennis. Får väl se om man tar sig ut också, kontot är ju inte direkt överfullt med tanke på att vi får lönen på måndag.

Nä nu måst jag ut i solen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0