Fika dag.

Vigde hela söndagen åt att fika. Det blir så ibland. Nora fyllde två så där blev det tårta och lite kakor, sen for jag och Ida till Maria och fick oss middag, till efterrätt blev det varsitt winerbröd och på kvällen kom Sandra och Dennis till Maria för adventsfika. Det här med att äta nyttig har jag förträngt. Blir tyvärr ingen stugsväng 4:de advent i år, Maria och Sandra jobbar den helgen. Lite svårt att pussla ihop när 4 av 6 jobbar inom vården. Men istället tar vi en middag på Kina, det funkar ju det också :)
Sitter och väntar på att klockan ska gå framåt, ska ta mig in till stan vid 12 och få i mig lite frukost. Var mycket snabb igår och packade ner allt som fanns kvar så det här med att äta frukost eller någon måltid överhuvudtaget hemma är omöjligt, om man inte packar upp sakerna igen och det ids jag inte.
Nä hörrni, har egentligen inget vettigt alls att skriva, tänkte bara fördriva tid.
Ha det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0