Kärleksweekend.

Mycket skönt måste jag säga :)
Jag och Ludde bokade ett kärlekspaket på Furunäset i Pite i lördags och sov där till på söndan. Helt klart värt pengarna. Hade egen bubbelpool inne på rummet och egen bastu. Fick även mousserat vin med fruktskål (är inte största fanet av vin med det gick ner) och på söndag morgonen fick vi in en frukost vagn till rummet. Inte illa. Tog det bara lugnt helt enkelt och släppte allt vad som hade med flytt och stress att göra. Sånt här måste man göra oftare. Sen att verkligheten gör sig påmind så fort man lämnar stället är en helt annan sak.

Jag tyckte att det var mycket roligt att dom hade en telefonaotumat, Ludde förstod inte riktigt det.


I måndags var vi och såg Luftslottet som sprängdes. Tyckte att den var bra även fast det fått dålig kritik. Lyckades tidigare på dagen på något konstigt sätt låsa in mig själv på Maria och Robins toalett. Hysteriskt var det, jag stod där inne och höll på att skratta ihjäl mig och Ida och Maria stod utanför och hade också skratt anfall. Tur att Robin var hemma så han lyckades till slut få upp dörren. Kommer aldrig mer låsa den dörren.
Idag har jag och Maria varit i Lule och shoppat julklappar. Har Maria och mamma kvar nu. Så det här blir nog bra :)
Flytten närmar sig med stormsteg, bara två veckor kvar nu. Ska ta tag i det sista nu i helgen när Ludde kommer hem. Får väl lov att äta på papperstallrikar i en vecka, inte värre än så.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0