Premiär tur

Jag, Sandra och Marika tog på oss våra inlines och tog oss en premiär tur igår. Vi tänkte att vi tar det lugnt i början, sävast lät som en lagom sväng att åka. Det vi inte riktigt räknade med var att det tar ju som ett tag att ta sig till sävast. Så våran "lugna" första gång blev en tur på 1½ timma med en del uppförsbackar. Men det gick ju bra. Sandra var den enda som lyckades snubbla och det räknas som inte för hon satt aldrig på marken. Kan ju säga att jag hade lite träningsvärk i vaderna och ryggen sen. Men det är bra, då märker man ju att man har rört på sig. Vi blir nog bra på det här i slutet av sommaren. Såg nog mest ut som tre elefanter på skridskor men med lite träning så :)


Drog med mig Marika på dan till alder. Grymt skönt. Kanske till och med badar nästa gång :)


Har för övrigt upptäckt bara för nån dag sen när jag låg och svettades som mest i soffan att vi faktiskt har en takfläkt i vardagsrummet. Så nu går det för fullt på dagarna. Ibland blir man lite hemma blind.

9 arbetsdagar kvar :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0