Årets första dopp.

Sån jävla härlig dag idag. Var ute på morgonpromenad med Malin vid halv åtta på morgonen. När jag klev upp vid kvart över sju var det redan 18 plus i skuggan. Blev bara en timmes promenad. När jag kom hem var det dags att väcka upp Ludde. Han var inte speciellt nöjd med mina väcknings metoder men även om han blev lite småirriterad så tog han sig upp :)  Sen var det bara snabbt i med frukosten och dags att fara till alder och steka :)
Tog årets första dopp. Grymt kallt och jag kan ju säga att det tog ungefär en kvart innan jag tog mod till mig på bryggan och hoppade i. Ludde säger att jag inte är något roligt badsällskap. Men det är sånt han helt enkelt får stå ut med.
När folket började komma vid ett var det bara att packa sakerna och fara för jobbet väntade vid tre.
I helgen blir det Alive och strålande sol skulle det vara. Mycket bra.

Räknar bort imorgon, 12 arbetsdagar kvar :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0