Bakning och svanistramp

Nu har Malin parkerat sig i Boden i 4 veckor. Har saknat flickan ganska mycket även fast det inte var så länge sen hon var här :)
Så i onsdags blev det den obgligatoriska långpromenaden följd av bakning med henne och Marika. Jag och Malin är ju inte direkt välkända för våra bakverk men även fast dom inte ser så bra ut så är dom grymt goda. Lite små missöden måste man ju räkna med, som att ett helt vaniljsocker paket gick åt plus ganska mycket florsocker. Men det ger en bra kick.


Under våran lång promenad hittade vi uthyrning av svanar i bodträsket. Så i torsdag bar det av i svanisen. Jävligt jobbigt må jag säga men jag tyckte att vi kämpade på väldigt bra. Lyckades ta oss från björknäs ända till tc och en liten bit längre. Andreas och Moa kom och kikade på oss så dom fick lifta till kvarnängen. Inte illa. Lite jobbigt med motvind sen men det är ju träning för låren om int annat :)


Sen på kvällen begav jag mig till Marika och hjälpte till att skruva ihop IKEA möbler. Var mycket stolt över mig själv eftersom att jag inte blev upprörd. Kan ju bero på sällskapet också ;) Tog mig därifrån vid 01:00 då hade dom bara en möbel kvar :) Marika hade storshoppat.

Nä hörrni folket, hoppas alla får en bra midsommar. Själv kommer jag att spendera den på åcenter. Men med tanke på vädret så är jag inte så ledsen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0