Jag var så nära

Fan. Hade värsta drömmen igår. Sprang ett lopp och ledde jätte mycket, hade bara en bit kvar till mål linjen och då ringer väckarklockan. Snoozade och försökte drömma samma dröm igen. Men icket. Mycket störande.

Jaha då har man varit på jobbet exakt hela helgen och det har varit kanonväder ute. På lördan var jag en gnutta skadeglad för det var mulet på morgonen men sen sprack det upp, på söndan var det strålande sol fram tills att jag slutade då bestämmde den sig för att gå i moln. Man måste ta tillvara på varje tillfälle så igår när jag hade rast drog jag ut en handduk och låg nedanför ågården och solade.
Ligist som försökte kasta en vattenfylld handske på mig, men han var inte så träffsäker så jag klarade mig väldigt bra.

Idag blir det en sväng till storforsen för picknick. Härligt härligt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0