Maraton

Jag och Ida har haft Saw maraton igår. Tog oss inte igenom alla fem filmer men tre betade vi av ialla fall. Dom andra två sparar vi till en regning dag. Man får mera koll på läget när man ser dom efter varandra.Men jag kan ju säga att vi spenderade några tillfällen under filten när det gjorde som mest ont.


Det har varit gudomligt väder nu hela veckan och förhoppningsvis så skulle det hålla i sig under helgen. Får hålla tummarna för det. Blir så lerigt annars. Som sagt så jobbade jag hela midsommar helgen. Men jag tar hellre midsommar än alive måst jag ju säga. Jag, Malin och Marika for förbi stugan en sväng på lördag kväll och fick oss lite rökt abborre. Inte dåligt. På söndan blev det go fika med jordgubbar. När det är midsommar så måste man ju :)

Imåndags blev det promenad med Sandra ute i byn. Jag måste erkänna att det är jävligt mysigt där ute och inte så värst långt i från stan heller :) Men nu är det inte hus vi ska titta på. Sen blev det inte mycket gjort, Sandra for och hämtade Johanna och Maria kom förbi, drog ut filten på gräsmattan och vi intog ryggläge resten av dagen. Man måste passa på när solen väl är framme :) Lyckades som vanligt bränna mig på armen. Fattar inte riktigt vad jag gör när jag solar speciellt inte när jag ofta lyckas bränna mig fläckvis. Willmus var också med på ett hörn.

Imorgon blir det morgonpromenad med Malin. Kan vara skönt så att man tar sig upp i tid :)
13 arbetsdagar kvar till semester. Nu börjar nedräkningen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0