Skön dag

Vi tog oss till sorforsen igår. Det blev en liten omväg men vi kom iväg ialla fall.
Kände först på morgonen att jag var lite optimistisk när jag drog på mig shorts och linne för så varmt blåste det då inte. Men ju närmare storforsen vi kom desto bättre väder blev det ;)
Blåste fortfarande men man kunde stå ut med det (vi hade ju filt med oss)
Jätte härlig dag. Det måste göras om igen snart. Det är så otroligt fint därborta. Men jag intalar mig själv att det är närmare varje gång jag far dit. det vill som inte fastna i huvudet att det ändå är 10 mil och världens tråkigaste väg.
Men det är smällar man får ta.
Har också inhandlat party hatten till på lördag. Så söt jag kommer vara ;) Ska bara övertala Sandra att ha sin hatt också så blir det här nog bra ;)

Idag har jag varit i lule och shoppat en sväng. Hittade inte så mycket, fick med mig hem ett par byxor, en bikini och en mascara. Hittade däremot en Heli, det var inte illa :)
Raggade upp Ida sen i sävast och for till mamma och pappa och såg på stylista som mamma så snällt spelat in åt oss (ja vi är lite nördiga, men vi trivs med det) Sen blev det promenad med Sandra.

Har förövrigt äntligen fått dit mina bokstäver på bilen. Den är så snygg nu.



Storforsen


Partyhatten ;)


Kommentarer
Malin

hahaha fan vad härligt!!!!! MER BILDER!!!!!

2009-06-03 @ 18:05:42
URL: http://malinkarlsson.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0