Stugsväng & Invigning

Jag är inte så snabb på det här :) Har aldrig påstått det heller.

Har hunnit vara i stugan en sväng från torsdag till lördag. Hände inte nånting spännande. Vi klippte gräset och Ludde lyckas (som vanligt) he sönder saker. Denna gång blev pappas gräsklippare offret :) Ja den var väl lite gammal och slut men det är konstigt att dom alltid ger upp när han använder sakerna ;)
Annars var det mest kallt. Det klarnade upp där på fredag kväll och Spaak kom förbi för en fiskesväng. Fick nästan upp en fisk på mitt pimpel och Ludde och Spaak fick inte upp någon allst på deras kast. Men man kan inte alltid ha tur.

Altanbygge på gång

Offret


På lördan var det invigning av farmen. Förfesten började hemma hos Ida vid två. Sen var det bara att traska iväg till Sandra och Dennis för lite grillning och lite mera party.  Jag var nog inte världens bästa kock. Lyckades först tappa Ida och Helis kött på gräset. "Jaja det bränns ju bort"
Sen lyckades jag välta ut Ida och Helis plus mitt och Luddes kött på gruset. Så det var bara att skölja av bitarna och äta och se glad ut. Lite extra kryddat och lite extra knaprigt men men. ;)
 Kvällen var trevlig med mycket folk. Tog ett tag att komma igång men väl på bussen så slår det till ;) På farmen lyckades vi såklart tappa bort dom flesta men det är lite det som är charmen.
Tror det eller ej: När jag ville hem så tittar Ludde på mig och säger: "Nu när det är som roligast?"
Det är inte ofta han vill stanna längre än mig. Så jag Ida och Heli ringde snälla Magnus som fick plocka upp oss och ta oss hem.
Men det var kul. Farmen var som den brukar vara, mycket folk och bra stämmning.
Dock lite besviken på mig själv för att jag glömde party hatten. Inte bra.


Kommentarer
sandra

Sööööööta ni allihopen!

2009-06-11 @ 16:53:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0