Börja om från början

Hon jag går hos på ljusbehandling har varit sjukskriven i tre veckor, så igår var det dags att ta upp det igen. Eftersom det hade gått så lång tid sen sist så var det bara att börja om från början, så nu är vi tillbaka på 12 sekunder igen. Känns som om det här aldrig kommer att ta slut. Men det är bara att knata på så att det kanske försvinner någon gång.
Blev Malins cirkelträning igår. Det märks att det var ett tag sen man tränade ordentligt. Fy fan så slut jag var. Sen blev det ju inte bättre av att hon tog bort pauserna andra rundan. Men bit ihop :)
Vi får lägenheten måndag den 14:de. Så nu blev det helt plötsligt ganska stressigt med tanke på att Ludde far till Skövde nästa vecka och veckan efter är han på slutövning. Han kommer tillbaka till Boden vid lunch den 14:de, besiktningen är klockan 13:00 och jag börjar jobba 14:00. På tisdag jobbar jag också kväll och på onsdan jobbar han kväll. Så jag får flytta det jag kan på dan och han får flytta på kvällen. Det här löser sig säkert. Lyckas alltid jobba kväll eller helg när vi flyttar, tur att man har familj och vänner som ställer upp :)
Idag blir det lunch med Tina sen jobb och ikväll fika hos Robin som fyller år.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0