Uttråkad.

I helgen blev det party båda dagarna. På fredan tog jag och Ludde oss till Lule för att gå på All Stars med Ida, Birger, Heli, Sabina och två av Sabinas vänner. Mycket trevlig kväll. Bra uteställe bara lite väl hög musik för att man skulle kunna surra. Fick kanske i mig mer än vad jag borde ha fått så mådde väl väldigt sådär på lördag morgonen. Men det mesta gick över efter lite pizza och vatten.
Sen var det bara hem in i duschen och byta om igen för att ta sig till Maria. Där fick vi grymt god mat, potatisgratäng med kyckling som man snittade upp och fyllde med fetaost, basilika och soltorkade tomater. Hör och häpna: jag smakade utan minsta krussidull och gott var det. Man lär sig nå nytt varje dag :) Tog det mycket lugnt, tog ett tag innan man kom igång igen. Vid tolv for vi som orkade vidare till farmen (vilken överraskning att Maria och Ludde var dom som inte ville följa) ;) Trodde att vi skulle få stå och köa hur länge som helst men icket det. Skönt skönt. Blev nån cider och dans på bord som vanligt :) Hejja farmen.
På söndan fick man betala för det, vaknade och var grymt förkyld. Snorade och nös om vartannat. Man får skylla sig själv helt enkelt. Har som bara inte riktigt tid men sånt här nu, men sjukskrev mig igår och idag och nu börjar det kännas bättre så på torsdag blir det jobb igen.
Blir som snabbt uttråkad när man är hemma. Så idag har jag börjat packa lite mera. Lite i köket, vintrinskåpet och lite spel och sånt. Måst till Maria och sno med mig fler kartonger för snart är alla slut.

5 dagar kvar :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0