Vissa gånger vet man inte vad man tänker på

Skulle ta Marias bil igår och köra den till Patrik och Tina. Robin stod med sin bil baki och skulle gå och flytta på den. Några minuter senare går jag ut, sopar av sidorutorna, sätter mig i bilen, kollar bak och upptäcker att det är fullt med snö på bakrutan.
"-Jaja, det försvinner när jag kör"
Lägger i backen och trycker på gasen. Krasch! Förbannat! Kliver ur bilen och kollar. Robin har tydligen inte flyttat sin bil, så han blev två extra lysen fattigare och jag blev ca 1000:- fattigare. Så går det när man inte ser sig för. Jag reflekterade inte ens över att bilen stod där när jag hoppade in i bilen. Men det går ju inte att göra nått åt just nu.

Har varit och hämtat mer kartonger hos Maria idag. Så till veckan blir det mera packning.

Åh! Imorgon smäller det. Stockholm here we come!! Fy fan! Äntligen, har längtat efter det här i några månader nu. Ska bli grymt spännande att se Pink. Nu är allt färdigt packat så det är bara att invänta morgondagen :) Schemat är: Lördag- Ta det lungt ta nån öl/cider nånstans, Söndag-Måndag 24 timmars kryssning :) och på Tisdag är konserten. Det här blir så bra så :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0