Bort regnat.

Jaha där försvann den snön. Nu är det bara mörkt, slaskigt och äckligt. Solen kikade fram i dag ialla fall. Men annars har det mest bara regnat och varit mycket tråkigt.
Som sagt så befann jag mig på jobbet hela helgen. Lugnt har det varit.

Vissa dagar skulle behöva fler timmar så att man han med allt man ville. Måndags var en sån dag, först ner med tvätten, till Step In och träna, hem göra lunch, fixa mera tvätt, till Maria och Robins lägenhet och städa ur den, tillbaka hem och fixa det sista, in till stan innan dom stängde för att hitta en present åt Oliwer som fyllde 1, äta middag och sen på barn kalas. Sen var det bara hem och sova för jobba måste man tydligen också göra ibland. Jag sitter och hoppas på att Ludde snart vinner dom där pengarna så att man kan ta lite ledigt :) Får väl vänta ihjäl mig skulle jag tro :P
I helgen blir det både utgång i Lule på fredan och middag hos Maria och Robin på lördan. Det blir bra :)
Åh! Snart åker vi :) 7 November bär det iväg, då far jag, Ida och Heli mot Stockholm och ser Pink den 10. Det ska bli grymt kul!
10 dagar kvar :)

Kent spacklar hos Maria och Robin

Mamma och Maria inspekterar

Bästa kortet jag fick på Oliwer. Att stå still är inte riktigt hans grej :)
Hittade ett mjukisdjur som Bamse stått modell för ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0