Handske på igen då

Tydligen så hade jag missuppfattat Vera lite grann om min Michael Jackson handske. Fick för mig att jag bara skulle ha den en vecka men tydligen så skulle jag ha den tills handen blev bra igen. Det är väl bara att göra som hon säger och ta på den igen då. Snyggt värre. Har varit och kollat pricktestet idag. Nickel var jag tydligen ganska allergisk mot så det enda jag skulle göra var att undvika att ta i rostfritt stål (för det lät ju enkelt) Jag får väl försöka tänka lite mera på vad jag gör med handen helt enkelt. Fick med massor med papper som Ludde också skulle läsa eftersom det är han som ska sköta hushålls arbetet framöver,det känns ju bra när det är doktorns order ;)
Ska även få börja gå på ljusbehandlig så vi får hoppas på att det blir bra.

Helgen kommer att spenderas på jobbet.


Kommentarer
Maria

En tröst i bedrövelsen att Ludde ska laga maten :)

2009-10-03 @ 10:38:49
URL: http://mariaogren.blogg.se/
Cathrin

Jo jag får leva på det ett tag :)

2009-10-07 @ 21:00:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0