När jag blir rik..

ska jag anställa nån stackare som får putsa mina fönster. Det är så förbannat tråkigt. Blir bara arg när jag gör det. Jaja, får trösta mig med att det inte är min "tur" nästa år.

Helgen har spenderats i stugan som vanligt. Ludde och Robin har gjort en glesbygds inglasning på verandan. Mycket snyggt blev det, istället för att se vattnet nu så ser man plast ;) Men det blir bra för det blir mindre skottning i vinter ialla fall. Patrik och Tina kom också förbi och sov över. Det blev kortspel och lite drinkar. Phase 10 är det nya spelet :) Lite avancerat i början men man kom in i det ganska snabbt.
På söndan blev det tacos middag hos mamma och pappa, sen hade vi karavan från Lulevägen till Fiolvägen med 6 stycken fullpackade bilar med kartonger. Det blir bra det här när dom får in allt i huset.

Är ledig två dagar nu innan helgen. Skönt skönt. Idag blir det att hjälpa Maria med mera kartonger och imorgon har jag vigt hela dan åt träning. På morgon blir det core med mamma och på kvällen blir det boxning med Tina. Får se hur död jag känner mig på fredag. Men det går nog bra.

Dust It is the shit ;)

Vissa orkade inte hela vägen


Maria visar sina skills på att titta i kors ;)


Nu har snön kommit tillbaka, hoppas att det håller i sig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0