"-Cathrin, det är psykiskt"

Det vet väl jag också att det är. Men jag har ingen aning om hur man blir av med det. Det har ju som blivit en rutin nu.

I lördags var jag värsta hemmafrun. Gnuggade spisen och ugnen tills den blänkte, dammsög, skurade och tvättade. Det känns som skönt när man har gjort det. Det gäller bara att få fingrarna ur en del gånger. På kvällen blev det oplanerade drinkar med Cathis. Sa till mig själv att det ite skulle bli nån utgång med tanke på att jag inga pengar har och att vi skulle åka September rundan på söndan. Men allt för svårövertalad var jag inte när Jessica sa att hon skulle betala in mig. Sa till Ludde att jag skulle ringa senast tolv för att han skulle hämta mig, kvart över två tyckte jag lät som en bättre tid ;) Han lät inte alltför pigg när han svarade.
Vissa gånger är jag lycklig över att man bor i en mindre stad så att man har koll på vilka som är puckon och inte. Lider lite med dom som inte vet.

På söndan var jag måttligt pigg när väckarklockan ringde nio. Men det var bara upp och få i sig någon frukost och fara till Patrik och möta upp han och Robin. Jag kan ju lova att vi fyra drog ner medelåldern med ganska många år när vi samlades på järnvägsstation för avfärd mot Lule. Sen under rundans gång så hakade det på några i våra åldrar men överhängande var den män och kvinnor i femtio och uppåt. Jaja, det var kul ialla fall. Var lite lämmen igår i armar och nacke, men eftersom jag inte åkt så mycket mc under sommaren så är det nog inte så konstigt.

Den här tyckte jag skulle passa åt mig :)

Nä nu blir det promenix med Maria och sen jobb.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0