43 paltar blev rullade

Inte illa inte.  Tyckte att vi var riktigt duktiga, fast det blev lite disskusioner om hur stora paltarna skulle vara och hur mycket fläsk som fick vara i. Men det är väl som vanligt när systrarna Ögren är i farten, inget ska gå smärtfritt ;) Riktigt bra blev dom också måste jag säga. Blev faktiskt 14 över så dom portionerade vi ut åt folket. På kvällen blev det lite cider och lite singstar. Sen även utgång. Men roigare har jag haft måste jag säga, det var mycket folk på bränna men det blev för mycket och man fick nästintill slåss för sittplatserna inte riktigt min grej. Så vi drog en sväng på ICE och skulle bara kika lite på folket där. Var väl där inne max 5 min eftersom att vakterna bestämde att Andreas (som varken sluddrade eller vinglade eller var säkrskilt påverkad) var för full, när dom dessutom direkt efter släpper in en brud som knappt kan stå på benen tycker jag att dom är lite roliga. Så klockan ett var jag redan less och tog mig hemmåt. Jaja man mådde ju bra på söndan ialla fall :)
Var och kikade på ytterligare en lägenhet ihelgen. Gud så fin, en trea på 80kvm med egen ingång och på bottenplan. Inte illa så nu håller vi tummarna för den faktiskt. Detta blir ju bara 4:de lägenheten vi flyttar till isånna fall:) men så länge man inte har hus så går det ju bra att flytta lite då och då. Har ju faktiskt bott i den här i snart 3 år.
Hade tänkt vara huslig idag och dammsuga efter helgen och plantera om mina två stackars blommor som snart är mer döda än levande, men då när jag pratade med Sandra så skulle hon fara och bubbla vid ett tiden och ett sånt tillfälle kan man ju inte missa så det var bara att fara hem och hämta badkläderna. Mycket härligt. Detta måste göras om snart.
Hade även tänkt att träna idag men då ringde Vera som har kikat på eksemen på handen och ville att jag skulle komma in och göra några tester och tydligen så får man inte svettas så länge man har tejpen (?!) på ryggen. Vet inte riktigt vad hon har tänkt göra men det blir säkert bra det här. Förhoppningsvis så hittar hon vad felet är. Blir lite less på att smorsla hit och dit hela tiden.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0