Bortkastad tid helt enkelt.

Nu har jag äntligen (efter ca 1 månad) lyckas ta mig igenom American Psycho. Ja det var ju bortkastad tid må jag säga. Mycket värdelös bok. Fattade ungefär ingenting av själva boken men tänkte att slutet kanske blir bra, dom kanske gör någon bra twist eller nå, men icket. Slutet var bara helt intetsägande. Så nu har jag och Ida kommit på att vi måste se filmen (har aldrig sett hela utan bara delar av den). Så det blir nästa projekt. Kan hända att dom har lyckas trolla på något sätt.
Nästa bok blir Tusen strålande solar, den kan ju ialla fall inte vara sämre.

Har haft Ida på besök från igår till idag. Blev först middag sen fick hon vara socialt sällskap till mig medans jag fick nå il och började rensa bland mina kläder. Nu är hyllan uppsatt i garderoben ialla fall. Tog bara ungefär hela sommaren innan jag fick fingrarna ur. En kasse med kläder blev det som jag ska ge åt kupan. Sen har jag börjat fundera på varför Ludde har i princip hela garderoben där man kan hänga upp kläderna och jag bara har tre galgar där. Det är nått som inte riktigt stämmer. Han borde inte ha mer plats än mig, plus att han nästan tar upp hela klädkammaren med uniformer och liknande som jag tycker inte borde vara där.
Idag blev det en sväng på stan och jag lyckdes hitta en present åt Ludde. Sen blev det middags dejt hos Maria och Robin, kan tycka att det är skönt när Ludde är iväg för då kan jag ju fara runt och få mat lite överallt ;)
Har även varit och kollat på en lägenhet idag, jag tycket att den var fin men då började Maria fråga vars jag hade tänkt ha köksbordet eftersom att köket var pytte litet och om jag nu tänkte ha det i vardagsrummet hur skulle jag få plats med sofforna. Jag tycker att hon är lite negativ men ju mer jag funderar på det desto mer förstår jag hur hon tänker. Ska prata med Ludde sen, och vi ska ju och kolla på den en sväng till på söndag så vi får väl se hur det blir. Men jag hade så gärna velat bo i dom husen, det är så fint där.
Imorgon blir det fika med Priscilla på stan. Sen hade jag inte så mycket planerat. På fredag blir det bakning, har lyckas få med mig Maria som hjälp. Hon tyckte att det skulle bli så kul så ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0