Hurtbulle nr 1

Vet inte riktigt vad jag fick för mig igår. Kunde inte somna om när Ludde for på jobbet klockan sju så jag låg och läste en stund sen var det bara upp ur sängen och tog på mig träningskläderna. Ut på en 20 min jogging tur och 20 min promenad. Är facinerad över hur långt jag faktiskt orkar jogga. Sen blev det hem och få i sig lite frukost och sen vidare till Step In. Det kändes faktiskt bra. Får hoppas att det håller i sig nu och att det inte var nån engångs grej. Idag blir det body pump klockan tio och jobb från två till nio.

For till Lule och hälsade på Ida en sväng. Hittade maskerad kläderna också för 40 kr. Kupan är ett bra shopping ställe :) Behöver bara sy upp den lite grann och fixa ett par leggings sen är det klart. Nu har vi bokat kryssningen också. Så det är bara själva boendet i stockholm som är kvar att fixa, vi får ta det nästa månad.

Bjöd på fika i lördags för Ludde blev gammal ;) Trodde att jag skulle hinna äta i lugn och ro efter jobbet innan alla kom, men det blev lite lätt stressigt. Jaja det är alltid kul med lite folk.
Var och kollade på lägenheten igen i söndags. Jag är fortfarande lite kluven. Är det värt att förlora köket och badrummet för ett extra rum?! Vi måste tydligen bestämma oss idag. Får se hur det här går. Den är ju fin och det är ett fint område, men jag älskar ju den här lägenheten också.

Ludde har äntligen gått med på att byta ut hörnskåpet så nu har vi hittat en byrå som bara står och väntar på oss på möbelaffären. Måste bara få in lite pengar först. Den här månaden har inte varit snäll mot plånboken.


Morgonpromenad.


Jag kommer vara så het så :)


Kommentarer
Maria

Ojdå, har Ludde ramlat och slagit sig ? :)

2009-09-16 @ 19:57:16
URL: http://mariaogren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0