"Kom ihåg, rött betyder stanna och grönt betyder kör"

Jo jag vet ju det innerst inne. Men ibland blir det kortslutning ;) Ja ni det är inte alltid lätt.

Igår blev det två svängar till Lule :) Skulle egentligen fara på stan här och kolla efter ett par vantar och nå krukor åt dom stackars blommorna. Mötte upp Sandra på Åhléns och hann väl gå runt och kika i 5 min när Sandra tyckte att vi lika gärna kunde ta oss till storheden och kolla där. Så det var bara att hoppa in i bilen. Vi hittade det båda var ute efter, jag konstaterad att vi på något sätt blivit vuxna när man har varit och "shoppat" i Lule och det man kommer hem med är inte massor med klädpåsar utan två krukor, blomjord. lerkulor och katt mat. Vad gick fel?!
Sen på kvällen blev det en sväng till Lule igen och ha Idol kväll med Ida, Birger, Heli och Sabina. Kan hända att vi har löst boendet i Stockholm nu. Får se hur det går.
Fy faan säger jag bara vad den jävla tejpen har kliat inatt, och det går ju som inte att komma åt heller. Så det slutade med att jag har legat och slagit mig på ryggen för att det ska sluta. Det kändes då bättre efter ett tag.
Vi fick lägenheten :) Så idag har jag sagt upp den här och ringt och pratat med optimal om flytt av telefonen. Det här blir bra. Kan tycka att det är kul att flytta för då får man rensa, och den här gången kommer mycket saker att ryka. Får rensa nån dag när Ludde inte är hemma ;) Har kommit på att jag borde nog putsa fönstrerna innan det blir för kallt, dom ser inte alls bra ut, men jag tänkte kanske försöka flörta in mig hos Ludde lite grann och se om han känner för det istället :)

Borde nog ta mig ut nånting idag nu när solen skiner.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0