Ditt arma vrak

ibland är dom bara för söta små tanterna.

Jag och Sandra tog oss årets första inlines tur i söndags, fick med oss Maria också på cykel. Hade väl hunnit åka 20 min när Sandra lyckas få in en sten i hjulet och gör en mycket snygg spring/glidning, men en applåd för hon föll ju faktiskt inte. Den närmsta kvarten spenderade vi till att försöka få ut den stackars stenen men vi gav upp och ringde en vän (Robin), så han och Ludde kom med bilen och fick ta med sig sruvmejsel och insektsnycklar så var problemet löst och det var bara att fortsätta att åka. En mil blev det i slut ändan, inte illa för att vara första svängen tycker jag   :)

Synd att kortet blev så mörkt


En jogging tur blev det idag också. Det gick riktigt bra, så nu är jag verkligen peppad. Vi har kommit på att vi måst nog springa med mp3-spelare annars surrar vi så mycket i början så att vi knappt kan andas dom sista kilometerna. Det kändes riktigt bra. Ökat tempot har vi också gjort, ganska rejält tycker jag ändå.
Vandrarhemmet till tjejmilen är bokad så nu är det bara att ligga i hård träning. Detta SKA vi klara av!

Imorgon blir det en sväng på stan, eftersom att lönen kommer in på kontot :) Snörde mina skor förra veckan så jag måst köpa mig nya. Hatar verkligen att köpa skor, så förbannat tråkigt. Sen får man alltid skavsår dom första veckorna, ska lämna dom till nån som kan gå in dom åt mig istället.


Kommentarer
sandra

Hahaha det var en riktigt envis sten! japp idag körde vi på bra! hejja oss, och tempot hade jag aldrig gissat på att det skulle vara högre, men det var det! :D

2010-04-26 @ 23:33:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0