Gör mig rädd då!

Alla har ju pratat om Paranormal Activity, hur bra den den är och att den är obehaglig så att man nästan har svårt att sova på natten. Så igår fick jag för mig att jag skulle hyra den. Jag lyckades få med mig Marika som filmsällskap och tänkte "Det här blir bra".
Men jag satt hela filmen och undrade: "När kommer det läskiga?!"
Tyckte att den var riktigt dålig och hoppig. Nä, hade nog för höga förväntningar. Mycket besviken, när jag har ställt in mig på att bli rädd och det pirrade inte ens lite i magen.

Nu har vi till och med börjat jogga utomhus. Jag, Sandra och Ludde, det känns bra att ha med sig Ludde för han drar som igång oss. Hade det bara varit jag och Sandra skulle risken varit stor att man ger upp alldeles förtidigt. Så nu är målet att få in två joggingpass i veckan. Det borde ju inte vara något större problem.

Nu är våren här på riktigt. Fort går det och snart är det midsommar :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0