Jag och pensionärerna

Det är skönt att ta sig till gymmet före lunch, idag var det bara jag och massor med pensionärer. Ingen stress alls. Känner mig riktigt duktig idag har hunnit promenera med Ida på morgon, varit på gymmet och joggat på springbandet. Inte illa. Sista joggingsvängen ute var riktigt tung, så det blev den korta svängen istället men ingen idé att haka upp sig på det, vi tar tag i det nästa gång :)
Ludde är ute i skogen och krigar så Ida kom förbi och var sovsällskap igår. Skulle se en sräckis men dvd-spelaren atr tydligen inte brända skivor.
Var också och fikade hos Nicklas igår. Det var ett tag sen, vi har som några månader mellan våra fika stunder. Men då har man ju så mycket mer att prata om.
Ihelgen blir det bara jobb. Men det är nog lika bra, ekonomin just nu är inte den bästa ;)

Trodde att jag tappat bort katten tills jag såg detta:




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0