Riktigt stolt.

Idag är jag riktigt stolt över mig och Sandra. 7.6 km joggning nu på kvällen, fatta att det är bara 2,4 km kvar tills vi har en mil, och jag tror inte att det är helt omöjligt att komma under en timma på milen med tanke på att vi joggade på 40 min nu.
Vi hade nog orkat längre men som Sandra sa är det nog bättre att klara av en kortare sträcka än att satsa för högt och måsta bryta efter halva.
Nä, jag är mycket imponerad av oss måste jag säga. Vi har gjort det här jävligt bra.

Ny frisserad är man också. Blev lite mera färg än förut. Skönt att göra nå nytt, man lessnar ju som efter ett tag. Ibland får jag för mig att skaffa långt hår igen, men sen kommer jag på hur jobbigt det är tills håret fått en bra längd, så det är enklast att klippa av det.

På fredag är det valborgs så då blir det grillning hemma med lite folk och lite cider. Ska förhoppningsvis åka palt-rundan på lördag men dom har lovat snö blandat regn och riktigt så sugen var jag inte på att åka motorcykel. Men får hålla tummarna på att dom ljuger som vanligt.

Nä nu måst jag nog gå och sova en stund!


Kommentarer
sandra

"som sandra sa..." Hahaha har det slagit dig att sandra är en jäkel på att snacka då hon känner att hon blir slö, nej den där latfian får du nog vara lite hårdare med ;) Men alllllvarligt så var vi grymma! ;)

2010-04-30 @ 01:18:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0