Service

Värsta servicen: Lämnde min bil åt pappa för att han skulle besikta den. När jag hämtar den på söndan var den nytvättad också. Inte illa. Så nu får jag se till att inte skita ner den.

Är ju inte snabb på att uppdatera alls. Men det är så.

Påsken har kommit och gått. Var i stugan från torsdag till söndag. Väldigt härligt. Maria for hem på fredag kväll så sen var det bara jag och pojkarna kvar. Men det gick det också.
Det har blivit mycket skoterkörning i helgen.
På fredan drog vi till Bjässand och hälsade på Luddes föräldrar. På vägen hem därifrån skumpade jag omkring som en annan vante baki Maria på pappas skoter. Tycker att det är lite roligt att man själv får värsta utskällningen när man råkar komma åt nå gupp medan hon gasar på och det gäller bara att hålla i sig och försöka hålla sig kvar på skotern.
På lördan fick pojkarna för sig att vi skulle ta oss upp får nå "gruvberg" som finns vid stugan. Ospårat var det och djupsnö. Självklart så gick det inte. Alla tre satt fast med skotrarna, men nu hade vi ju alla fall provat. Så istället blev det lunch grillning på kärleksön, vilket var tur eftersom den är nära stugan och vi hade glömt bestick och tallrikar. Man kan ju inte koma ihåg allt. Andreas, Moa, Johanna och några till kom förbi och grillade lite. På kvällen följde vi med Andreas och Moa till Svanis. Jag och Moa fick oss en flygtur av deras gamel skoter, tur att den inte gick så fort :)
På söndan drog vi till Gullträsk och hälsade på Marika med familj. Det var gudomligt väder också, alldeles klarblå himmel och solen värmde :) Det är så det ska vara.

Här satt jag fast

Robin satt en bit upp

och Ludde tog sig högst


Såhär kan det se ut om väskan lyckas komma baki avgasröret

Andreas skoter var inte alltför kry


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0