Vilken färg är gummisnodden?

-Va?!?!
-Ja, vilken färg är gummisnodden bussen är gjord av?

Kan ju inte direkt påstå att mina drömmar alltid är realistiska.

Det här med joggningen går ju faktiskt (nästan) riktigt bra. Kände oss mycket duktiga i onsdags kväll när vi var ute och sprang där vid halv tio snåret och ikväll blir det samma sak. Fatta hur många plus poäng man får för att fara ut och jogga en fredag kväll. Ungefär 3000 ;)
Jag och Sandra funderar på att kanske ta och springa tjejmilen i år, den är ju inte förrän i september nångång så vi har ju någon månad på oss att träna. Det hade varit grymt coolt att ha gjort det bara. Men vi ska ialla fall försöka springa "blodomloppet" på 6 km i LUle. Det här blir bra. Låter som om jag är värsta träningfreaket, I Like It ;)
Man måste ha lite slut mål. Till veckan blir jag och Sandra själv på våra joggingturer. Får se om vi är lika kaxiga då.

I helgen blir det att vara barnvakt åt trollungarna. Får se om vi kanske tar oss till badet om det är dåligt väder. I morgon blir det faktiskt utgång på kvällen, det var skit längesen jag var ut i Boden. Har inte hunnit vara nå på Far East och det har haft öppet sen i januari. Inte så snabb alltid :)

Nä nu blir det lite middag!


Kommentarer
sandra

Hihi fy fan va vi e bra! ;)

2010-04-20 @ 12:44:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0