1 pass av 4 avklarat

i veckan blir det hård träning. Tänkte få in 4 jogging pass. Det borde inte vara några större problem, jag mest orolig för söndags passet det är så himla lätt att hitta på ursäkter (speciellt på helgen) Jaja ett pass är avklarat bara 3 kvar då :)

I lördags blev det först nolia med Ida, Birger., Heli och Ludde. Jag tycker att det är jätte roligt att bara gå runt där och kika. Fick mig en crosshjälm av Ludde, så nu har jag en skoter hjälm till vintern, sen köpte vi Ed- Hardy posters som vi ska rama in och hänga i sovrumet och smyckes grejer så man kunde bygga sina egna smycken. Ludde och Birger blev lite less efter vi brudar stått vi den montern i ca 20 min och försökt välja vad vi skulle ha. Det fanns ju så mycket saker. Ju mer man kolla desto mer hittade man. Så i slutet gick dom ut och kollade på skogsmaskiner så dom fick känna sig lite manliga ;)
På kvällen for Ludde och Birger till stugan och jag och Ida stannade i Boden för en ute kväll på farmen. Hade grymt roligt, men vi upptäckte att bussresor inte riktigt var våran grej (det kanske inte riktigt var min grej), inte just då ialla fall. Var väldigt på G fram tills att bussen började röra på sig, sen blev det mest att titta på vägen och koncentrera sig. Men det gick ju över sen. Dansade mest hela kvällen. lyssnade lite på Martin Stenmark men det var mest för att få lite luft. Då var farmen gjord för i år då, bara att börja nedräkningen tills premiären nästa år.

Jag tycker inte om när det dyker upp räkningar som jag inte är beredd på. Tydligen ska tandförsäkringen betalas nästa månad, skatten på bilen kommer också då. Det är inte bra när dom samlas på det där sättet, det känns ofta som om det är en stacklars månad som blir drabbad hela tiden. Eller så är jag bara dålig på att förutse sånna här saker.

Nu har jag fått fingrarna ur och ringt åt Hermelinen. Så den 7 september ska jag till hudläkaren där, då får jag se vad hon säger, bara inte hon också börjar surra om nån jäkla vante. Nånting måste det ju gå att göra åt saken. Jag vet att jobbet är väl inte heller det bästa för att det ska läka men jag har ju som inte så mycket annat till val. Jo jag kan plugga men det vore kanske en fördel att veta vad man vill bli innan man sätter sig i någon skolbänk.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0