4 av 4

Yes. Jag kyckades ta mig ut i jogging spåret 4 gånger förra veckan. Men igår gick det mycket segt måste jag säga (kan ju bero på att det har blivit två långa pass efter varandra i veckan). Tyckte att det lät som en riktigt bra idé, eftersom vi bara joggade 4,6 km igår, att vi skulle avsluta det hela med I19:s hinderbana. Varför låter allt så bra innan man börjar göra det?! Vi tog oss runt och så länge tog det ändå inte men benen var ju helt jävla slut, och hade man tänkt steget längre hade man kanske tagit med sig vatten. Jaja, nu är det gjort och det dröjer nog inan jag får för mig att göra det igen. I veckan tänkte jag få in minst två pass (kankse tre beroende på). Men nu är vi snart där, bara 1½ vecka kvar nu. Tiden går grymt fort.

Inatt har jag drömt att någon mördade mig (nej mina drömmar är inte alltid normala) och att jag kom till "andra sidan" och skulle försöka hitta min mördare. Visste ni att man tydligen sover på den sidan också?! Mycket skum dröm. Men såklart hann jag vakna innan allt löste sig.

Nu har fotoböckerna som jag och Ida beställde kommit. Ska vänta tills på onsdag så att vi kan öppna och kika i dom tillsammans. Men nog kliar det lite i fingrarna. Dom ser riktigt fina ut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0