Dags att ta demenstester?!

Vissa dagar är värre än andra. I går glömde jag slå på ena tvättmaskinen, sen när jag kom hem strax efter nio från jobbet och gick in i köket upptäckte jag första att jag glömt slå av lyset ovanför spisen. Det var inte alls nå farligt, sen när jag ser att jag även glömt stänga av spisplattan blir jag lite lätt rädd för mig själv. Då har den alltså varit på sen ca 13:00 till 21:00. Tur att katten inte är där och går och tur att det bara var på tvåan och inte sexan.
Det är inte alltid lätt.
Blir inte klok på det här vädret, alldeles lynnigt är det. Sandra kom förbi en sväng för att vi skulle ligga på playan, vi hann väl ligga en halvtimma innan giganto molnen kom över oss så det var bara att packa ihop och gå in, men nu börjar den kika fram lite lätt igen. detta är väldigt förvirrande. Man vet ju aldrig hur man ska klä sig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0