"Gammel kärring"

Känns som bra när en 90 årig tant kallar en det. Man vet som inte riktigt hur man ska reagera. Idag har jag kännt mig mycket osocial på jobbet. Man måste få ha sånna dagar också, då var det faktiskt ganska skönt att komma hem till en tom lägenhet (förlåt Ludde).

Pass 2 av 4 är avklarat idag. Efter lite missuppfattningar landade vi på 13,1 km. Meningen var väl egentligen att springa 10 km eller mindre men det blir inte alltid som man tänkt sig. Jag och Patrik joggade också hade vi med oss Robin på inlines och Maria på cykel (Maria fick även agera vattenhållare). Det kändes riktigt bra, och vi snittade till och med högre per km än vad vi gjorde i måndags när vi sprang 5,8 km. Inte illa. Jag vet att jag tjatar men jag är riktigt stolt över mig själv. Det här måste nog vara den hurtigaste sommmaren jag har haft på mycket länge.

Nu är biljetterna till Malin bokade. Tycker att flygpriserna är mycket mysko. Först skulle det kosta över 6000:- för mig och Maria tur och retur med SAS men nu när jag tittade idag så gick det bara på ca 3500:- så snabb var vi på att boka. Så den 21 oktober bär det av neråt landet.

Nä nu ska jag för en gångs skull försöka ta mig i säng i tid.
Imorgon blir det lite blåbärs plockning med Maria och Jossan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0