Inte min morgon.

Har sovit riktigt dåligt i natt, hållt på att vrida och vända på mig och handen har kliat och gjort ont, så jag var inte alls nå pigg när väckarklockan ringde i morse. Hade till och med kommit ihåg igår att köpa hem mjölk och salt så jag kunde göra den där himla gröten. Plockar ur den ur micron och ska ställa den på diskbänken, problemet är bara att jag släpper den en halvmeter i från bänken rakt ner på golvet så skålen går sönder och gröten hamnar på mattan. Förbannat det var inte det här jag ville göra 6:30 på morgonen. Tur att vi har en plastmatta, så det var bara att börja skrubba upp den i vasken. Tycker inte om när dagen får en konstig start.

Var i måndags och sa hej då till Magnus, igår gick hans flyttlass till Hässleholm. Jag fattar inte hur han orkade köra dit ner själv, jag hade jävlart betalt nån för att följa med och hålla mig sällskap. Hoppas att det går bra för han där när skolan startar, men det tror jag. Han brukar lösa ut det mesta.

Gud så skönt är ledig nu i två dar. Sen nästa vecka jobbar jag bara måndag och torsdag sen drar vi till Stockholm. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0