Med gott samvete.

Nu kan jag med gott samvete ställa mig i andra klassen på tjejmilen. Ludde har sagt att jag ska stå där hela tiden men jag har inte riktigt varit lika säker. Men igår tog jag mig ut (alldeles själv till och med) på en mils jogging sväng och lyckades ta mig runt på 54:25 min, och andra klassen är för dom som tar sig runt på 55 min eller under. Då tänker jag så här; att eftersom det är en tävling och eftersom jag inte tog ut mig alldeles igår så borde det inte vara några som helst problem för mig.I slutändan blev jag själv med att springa. Camilla har också fått ont i benen så hon kände att det vore dumt att chansa. Men det spelar egentligen inte alls så stor roll eftersom vi ändå inte hade sprungit med varandra hela vägen.
Ikväll blir det promenad med Tina och en sväng på hinderbanan.

Katten har fått för sig att datastolen är hans så man måste antingen lyfta undan honom eller så får man använda kanten av sitsen, och gör man det är han väldigt snabb på att ta spjärn med små tassarna så att man får minsta möjliga plats. Kan hända att han är lite bortskämd men jag vet inte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0