Skapinka slår till igen.

Ja måste man så måste man, då kan det inte hjälpas att man sitter i en båt. Men jag tyckte att det löste sig ganska bra ändå :)
I helgen har vi varit i stugan med Robin, Sandra och Dennis. Det har varit mycket skönt. Satt ute och surrade på ganska länge på fredan och på lördan blev det en fisketur. I början satt jag i fören drack lite cider och hejjade på dom som fiskade. Sen i slutet fick jag kasta med Luddes spö och efter 3:dje kastet fick jag napp, jag vevade och vevade och när vi kom närmare var det en gigantisk grästuva och i den tuvan satt det fast en gädda. Inte illa. Men självklart hade den lyckas bita av kroken och allt så den försvann när vi försökte ta upp den. Jaja jag får väl vara glad över att jag nästan fick en. Jag tror till och med att jag aldrig fått napp på en gädda förut.
Det soliga vädret var en sväng på fredag sen kom det tillbaka på lördag kväll. Tycker att det borde vara tvärtom, fint på dan och sämre på kvällen. Den här sommaren har verkligen varit jätte dålig. Jag vet att sommaren inte är slut men jag har fan svårt att tro att vädret skulle bli kanon nu sista månaden.
Idag har jag riktigt kännt mig duktig, jag och Sandra tog oss till Step In klockan åtta i morse, det var tungt men vi tog oss dit. Har kommit på att nu är det bara en månad kvar till tjejmilen så nu är det hårdträning som gäller. Jobbar kväll på fredag så jag hinner inte springa med boxningen men jag ska försöka få in minst två pass joggning i veckan (jag hoppas på tre men vi får se).
Har hunnit vara och beställa en tatueringstid också, den 21/12 smäller det. Det blir riktigt bra det här :)

Så här ser gräsmattan ut om man övar kulstötning på den.


Dennis fick största gäddan 3kg

Storfiskarn Sandra

Kolla riktigt noga så ser man huvudet på min gädda

Junior hjälper gärna till med bilkörningen


Kommentarer
Ludde

Mycket duktig katt, han var jättebra på att hålla koll på trafiken åt mig, synd bara att han inte har vett att hålla sig ur vägen för mitt synfält.

2010-08-02 @ 21:40:08
Monkan

Men nu blir jag orolig, var är flytvästarna!!!!

:D

2010-08-04 @ 23:08:51
Cathrin

Dom är där Monkan, dom är bara lite osynliga.

2010-08-05 @ 21:02:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0