10 timmar kval

man tackar och bockar. Inte helt fel måst jag säga. Längar redan tills januari lönen kommer.

I fredags tog jag och dom andra två muskeltörerna (Ida och Heli ) oss ut i Lule. Satt först hemma hos Heli och drack bål och surrade på sen bar det iväg mot Olivers. Inte så mycket folk när vi kom dit men det fylldes på efter ett tag och vi hade det riktigt bra :) Fick till och med ett riktigt bra pris på taxin och en riktigt trevlig taxichaffis. Mådde väl kanske lite sådär under natten och morgonen men efter en halv pizza och en cola var man fitt for fight igen.
Tog bilen och masade mig mot Boden för fika och middag hos mamma och pappa. Sen blev det att jobba natt. Det går som bra fram till 5 snåret då börjar det blir tungt så det var bara att ställa sig upp och promenera runt i rummet ett tag.
På söndan (efter några timmars sömn) tog jag och Maria oss till Malin för fika och sen avslutades kvällen hos Luddes föräldrar där jag fick fika (än en gång) och lite middag.
Ja sen var den helgen slut.
Har precis varit och handlat saker till julafton och till uppesittar kvällen. Det här med att bära alla kassar själv är inte alltid så roligt, sen när man väl har tagit sig in i lägenheten håller man på att halvt slå ihjäl sig för att nån (självklart jag) bara har stigit ur kängorna och lämnat dom innanför dörren. Kan ju som inte skylla på någon annan nu.
Ikväll blir det glögg kväll hos Priscilla, och eftersom jag inte dricker glögg så blir det vin för min del :)



Imorgon smäller det. Det var ju jätte länge kvar bara för en stund sen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0