Betnér är kung!

Jag har låg dubbelvikt i stolen mer än en gång igår under uppträdandet. Fy fan va bra han är. Sen kanske man inte alltid håller med om det han säger men han regerar vilket som :) Helt klart värt alla pengar.


Tänkte vara "handy man" igår och bygga mig en skarvsladd, jag kom halvvägs sen började jag fundera på varför kontakten hade tre saker man kunde stoppa in sladdar i och min sladd bara hade två sladdar i sig. Så jag ringde en vän (turen föll på Frans). Det hela slutade med att jag tog med mig min sladd och knatade över till 2:an så fick killarna där pyssla på. Fick kapa en av Frasn sladdar och bygga om lite, men nu har jag min skarvsladd och efter ett lamp byte så lyser stjärnan i fönstret jätte fint. Tack tack.
Ikväll ska jag och Sandra leka kökspersonal på Johan och Bellas bröllop. Det var år sen jag var på ett bröllop så det ska bli kul även fast vi inte får se hela cermonin. Vi har till och med varit och köpt matchande tunikor så att vi ser lite proffsigare ut :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0