Billigt.

Har varit en sväng på IKEA med Ida, Lisa och Maria idag. Det blev en riktigt billig sväng faktiskt. Fick med mig hem två filtar för en femhundring. Ja Ludde, nu åker dom gamla genomskinliga sakerna. Så går det när man lämnar mig själv :)
Har nog fått världens personligaste julkort av min älskade och omtänksamma syster. Det är ett sånt julkort man inte stolt kan visa barnbarnen. Jag är inte i min bästa form och till sällskap har jag ett vattenglas och en skurhink. Mycket vackert, men jag skrattade ialla fall när jag fick det.
Har lyckas lösa mina middagar den här veckan, imorgon blir jag bjuden hos Moa och Andreas, på torsdag jobbar jag kväll så då får det bli nån matback från frysen, på fredag drar jag till Lule och äter hos Heli, på lördag har jag bjudit in mig själv hos mamma och pappa och på söndag äter jag hos Luddes föräldrar. Man måste utnyttja sina kontakter väl :)
Pappa ska riva sovstugan snart så han har placerat ut sängarna lite överallt. Fick en extra säng hit som Junior var riktigt snabb med att ta som sin egen. Han lär ju inte sova med mig nå mer så länge den är här.


Kommentarer
Ludde

Va? Slösar du upp en massa pengar på filtar? Vi hade ju två jättefina filtar. :)

Kul för kissekatten att få en egen säng, men jag gissar att han kommer sova ett tag på den, sen går han nog tillbaka till dig igen, han brukar ju göra så.

2010-12-14 @ 18:46:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0