Då var det avklarat för i år.

Nu var julen slut. Har haft det riktigt mysigt.
Vi blev ändå 9 pers på uppesittar kvällen. Men ingen storvinst det här året, jag vann 25:-, Maria vann sverigeskraplotter och Andreas vann en miljonlott så nu måst han spela dan innan nyår också. Men det var en riktigt mysig kväll.
På julafton blev det först en sväng till Luddes föräldrar för jullunch och sen vidare till Maria för själva julfirandet. Tur att Maria och Robin har flyttat till kvarteret brevid så att jag inte behövde ta mig så långt. Det var jag, Maria, Robin, hans föräldrar och mamma och pappa.
Fick bra julklappar
*Pengar
*Biljetter till diggilo i sommar
*Träningshandskar
*Vanliga varma vantar (eftersom jag lyckas slarva bort mina skinnhandskar, men dom har klarat sig många år)
*En tekorg
*deo, duschkräm & mjukgörande
*3 st dukar
*Personlig kalender
*Kakformar
*Tjocksockar (man kan aldrig få för många tjocksockar)
*Halsband med en ängel och ett "budskap"
*Hachiko filmen (den ska så med till mormor och morfar imorgon, kan vi sitta och grina ikapp)

Annars har helgen varit riktigt lugn, har jobbat lördag och söndag. Det kändes skönt att bara jobba en två dagars helg helt plötsligt :)
På lördagen följde jag med Maria och Robin till Clease på fest. Jag antog att dom flesta skulle ut och tänkte att det blir ju som bra för dom för då kunde ju både jag och Maria köra men i slutändan for Robin, Patrik, Classon och hans kusin ut. Dom andra ides inte, då slapp dom ju vara bakis igår :)
Igår for jag på middag hos mamma och pappa sen drog jag, Maria och Robin och såg Änglagård 3, ja den var väl sådär måst jag säga. Det var ju som ganska många år sen (kanske 10) som jag såg ettan och jag tror inte ens att jag har sett tvåan så jag hade lite problem med att hänga med.
Idag har jag legat och myst för mig själv i soffan med tända ljus. Gud va skönt det har varit att bara vara hemma. Känns som om jag bara har farit runt hela helgen och inte hunnit vara hemma nå. Katten är nog ganska nöljd för han har legat med mig under filten.
Blir nog en snabb promenad med Sandra senare, vi har planerat det ett tag nu men alltid är det nån utav oss som lyckas glömma eller får förhinder.
Ikväll kommer Ida då ska vi lyxa till det med att gå ut på restaurang med Martin och äta. Kanske till och med får oss en cider eller två :)
Imorgon tar jag och Maria oss till Öjebyn för övernattning hos mormor och morfar. Vi hann ju inte innan jul.
Nä nu ska jag tillbaka till min soffa och bara ta det lungt tills Sandra slår en pling :)



Kommentarer
sandra

:( FÖÖÖÖÖÖÖÖRLÅT CATHRIN!!!!!!! jag är så jävla dålig :s

2010-12-27 @ 23:42:51
Cathrin

Men det är lugnt. Det var ganska skönt att ligga under filten i soffan också :)

2010-12-29 @ 15:10:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0